fredag 8 mars 2013

OMG!! :O

WOW!! Kolla vad jag hittade i det nya karaktärsbladet för hästen!


































RASBONUS!! :D Så vi kommer alltså kunna köpa nya hästraser :D WOW!! Undra vilken hästraser som kommer och vilka som är bäst? xD Jag hoppas på Paint, Appaloosa och Quarter :3 Hade varit roligt med några ponnyraser också - tänk att rida runt på en Shettis xD Jag tror nog att jag skulle skratta ihjäl mig av den synen xD Nja, kanske inte Shettis men kanske typ en New Forest :P Eller någon jättehästras som Shire :D
Fast jag gissar på hästraser från Star Stable spelen t.ex. Holstainer, Lipizzaner, Arab, Engelsk fullblod, Furioso (hästrasen som står i stallen xD ) m.fl. :P

1 kommentar:

  1. hur kan den heta SERENDIPITY???? vill också döpa min häst till det!! vilket språk använde du???

    SvaraRadera