söndag 17 mars 2013

Mitt t-shirt bidrag ^^

Det här är mitt bidrag i T-shirt tävlingen:
(copyright-informationen och de färgglada fjärilarna hör som ni säkert förstår inte till t-shirten ut är något jag lagt till för att förhindra stöld)


































JAG ÄR SÅ SJUKT NÖJD!!! Jag har lagt ner flera timmar på den här - speciellt tecknet på baksidan. Det är en förenklad version av tecknet i mitten av "Den hemliga stencirkeln". Jag har bland annat valt att inte rita dit de fyra människorna som ska stå mellan hästarna och stjärnan p.g.a. att det blev för rörigt.
Alla detaljer på den här t-shirten passar även ihop perfekt :D Symbolen hör ihop med Soul Riders vilket står på framsidan och mönstren på ärmarna är så kallade "celtiska knutar" vilket påminner om detaljerna på Elizabeths kläder och Valedales delux-set ;)

1 kommentar:

  1. SÅ snygg! Skulle helt klart köpt om den fanns att köpa! :D

    SvaraRadera