onsdag 2 april 2014

Välkommen tillbaka!

Hej! Jag har bestämt mig för att äntligen återuppta mitt SSO bloggande :D Min pojkvän tänker fixa en ny dator till mig som kommer förbättra min spelupplevelse avsevärt. Den kommer vara snabbare, ha bättre grafik, större hårddisk - ja raka motsatsen mot min nuvarande dator xP En av anledningarna till att jag gav upp bloggandet var nämligen p.g.a. min dator. Det tar en evighet att öppna upp Photoshop för att redigera screenshots, grafiken är dålig och den laggar vilket förstörde min blogglust (och till viss del även spellusten)... Men till helgen blir det ändring på det :D
Mycket har hänt sedan jag slutade blogga och jag kommer självklart skriva mer om det senare men här kommer en liten genomgång:

  • Jag har nu 11 hästar!
  • Jag har bytt frisyr och smink
  • Jag är medlem i en ny klubb - Lightning Wolves Order
  • Jag har flyttat till Skördebygden
  • Och mycket annat...
Ja, välkommen tillbaka! Nu kör vi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar