fredag 8 juni 2012

Gyllenåsarnas dal :D

I tisdags öppnade Gyllenåsarnas dal och jag kan bara beskriva det på ett sätt... Det är FANTASTISKT!!!
Hela stället har en jättemysig höststämning och miljöerna är jättefina ^^

Speciella förändringar:
1. Ny musik spelas när man kör tävlingar ^^
2. När man pratar med personer kan man ibland välja vad man ska svara. (Vilket dock kan kännas lite surt då man inte får reda på vad som händer om man skulle välja ett annat svar.)
3. Hästtransporterna är RÖDA! :D (Min favoritfärg)
Det finns säkert fler som jag inte kommer på just nu :P

Tyvärr så har jag inte kunnat ta några bra bilder då min datormus har dött vilket gör det mycket svårt för mig att ända kameravinkel i farten och ni har säkert ändå sett en massa andra SS bloggar hur otroligt fint det är så kändes onödigt att dryga sig med det :P

Samtidigt som GÅD öppnades så kunde vi även börja levla upp hästen igen ^^ Jag tog i för kung och fosterland och tävlade VARJE dag i ALLA tävlingar, så igår kom min häst upp i level 12 med 19000 XP ^^ *pust* Nu kan jag ta det lugnt igen ^^ Sky har aldrig ansträngt sig så mycket i hela sitt liv (och inte jag heller xD .) Både han och jag var jättesvettiga och utmattade efter varje dag och jag somnade så fort jag lade huvudet på kudden xD Nu ska jag bara lägga energi på Gyllenåsarnas tävlingar och uppdrag ^^
För den som undrar så bor jag fortfarande kvar i Valedale men för tillfället så övernattar jag i västkobbens fiskeby i en liten stuga som jag hyr ^^ Jag har även fixat en boxplats åt Sky i Stallet Gyllenbladet ^^ Har funderat på om jag ska flytta hit men tror inte att det blir så... Fiskebyn är lite väl tät-befolkad för min smak :P Jag gillar lugnet i Valedale som inte finns här :) Det är alltid livat med alla sjömän och båtar som kommer och far hela tiden och det bor så många här att det aldrig är riktigt tyst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar