onsdag 4 juli 2012

Idétorka...

Hej! Förlåt för att jag har varit väldigt oaktiv på sistone, men jag vet inte vad jag ska skriva om... Det finns väldigt många bra SS bloggar därute och det skulle ju vara ganska tråkigt om jag skrev om samma saker som dem - dagens outfit, VS, Fail, uppdrag o.s.v. är sådan andra redan skriver om. Visst, det är svårt att vara helt unik men jag vill i alla fall försöka. Har några få idéer som jag funderar på men jag vill gärna veta om det är något speciellt som ni skulle vilja läsa om? Vill ni att jag också ska lägga upp grejer som redan andra bloggare gör, ska jag hitta på något helt unikt eller en blandning av båda? Hur många inlägg vill ni se varje dag?
Jag funderar också på att starta tävlingar med fina priser, men det kommer jag skriva mer om senare ^^

Jag skulle vara jättetacksam om ni kunde svara på mina frågor ^^ Tack på förhand ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar