söndag 22 april 2012

Misslyckad nattritt -.-

Hej! Igår kväll försökte jag hålla i en nattritt, men det gick åt skogen -.-

Jag fick med mig en liten grupp...
...men den började splittras ganska snabbt...
...och till sist var det bara en ryttare kvar, Stephanie Moonforce.
Tack Stephanie, för att du red med mig ^^

 Jag kommer dock inte låta det här bakslaget hindra mig från att anordna fler nattritter ^^
Varje lördag kl. 22:00 samlas de som vill i Jorvik mitt emot stallet där Justin stod, för att sedan ta en ridtur runt Jorvik som avslutas med en picknick ^^
Eftersom vi kommer rida utanför gratisområdet så kan bara Star Riders följa med, men gratismedlemmar är välkomna så långt det går ^^
Du behöver inte vara med i min klubb (Moon Water Legacy) men det skulle såklart underlätta om vi blir många personer ;)

För de som undrar så har jag hela Baronessans utrustning på mig - både häst & ryttare ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar