onsdag 25 april 2012

Stora förändringar ^^

Det har hänt jättemycket i Jorvik ^^ Fler buskar och träd har planterats, fler vägskyltar har satts upp och Firgrove har fått sig en rejäl ansiktslyftning ^^

I Fort Pinta och Silverglade byn kan man även hitta superfina dekorationer till hästens man och svans ^^ Jag tycker att blommorna var finast :] Rosetter är inte riktigt min grej :P

Kollade även in skoluniformerna ^^
Moorland = Rosa
Silverglade byn = Svart & vit
Valedale = Grön
Firgrove = Brun

Själv tycker jag att Valedales var snyggast ^^ Vilken tur för det är ju där jag går i skola :P




Firgrove har ett äppelträd :D
Det är helt magiskt att rida genom det nyrenoverade Firgrove på kvällen :]
Vilken välkomnande syn ^^
Det tog typ en kvart för mig att hitta vägen upp hit :P Men den här utsikten var värt det ^^
Det här är min skoluniform och byggnaden bakom mig är Valedale gymnasiet :) Hjälmen, handskarna och stövlarna tillhör Fort Pinta's jockey-set. 

 Den nya uppdateringen får 8/10 ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar