torsdag 13 december 2012

Dagens Luciatåg ^^

Idag (13/12) är det Lucia och som jag tidigare skrivit ska vi ha ett Luciatåg ^^ Tyvärr, så fick min omröstning inte särskilt många röster (upptäckte även att jag råkat ställa tiden konstigt...) så jag har därför beslutat att Luciatåget ska börja 18:30 och om man sedan kommer senare kan man självklart hoppa på tåget när man vill ^^ Jag har även planerat en rutt för Luciatåget :)

Samling: Moorland. Tåget avgår 18:30 så se till att vara i tid.

Rutt: Kartan nedanför visar vägen som Luciatågen kommer att rida längst. Den orangea pricken är start och mål. Vi rider sedan längst vägarna markerade i rött i samma riktning som de svarta pilarna visar.

Kläder: Kläderna är inte det viktigaste med tåget men försök ta på dig det juligaste du kan hitta ^^ Pepparkaksoutfiten i Moorland är inte dyr så har du inget annat juligt är den ett hett tips ;)

Formation: Jag ser helst att vi rider som ett riktigt Luciatåg, alltså på led, två och två efter varandra. Tre fungerar också men helst inte mer än så ^^ Jag kommer att leda tåget så följ mig ^^ Kommer du in senare i tåget så haka på i slutet.

Sång: Kläm i från tårna med de juligaste sångerna nu kan komma på :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar