fredag 10 augusti 2012

ÄNTLIGEN!!!

Efter veckans uppdrag levlade jag äntligen upp till level 13 :D Som jag har väntat xD


Varför så upprymd? Jo, för jag skulle egentligen vara på level 13 för flera veckor sedan. Låter det konstigt? Låt mig förklara ;)
Innan Star Stable Online släpptes var jag testryttare. Jag testade alltså BETA versionen av spelet innan det öppnade för "allmänheten". Där fick jag, och andra som också blivit utvalda, testa gratisversionen av spelet + ett uppdrag som inte har varit med i spelet än. Bara några veckor senare öppnade den fullständiga versionen och av någon anledning blev det något fel med XP:na för oss testryttare. Själv ligger jag ca 600 XP (!) efter och för vissa är det ännu värre T__T Jag har mejlat supporten men de kan inte göra något åt det... Så jag och andra i samma situation får nöja sig med att alltid ligga efter -_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar