tisdag 5 februari 2013

Dressyrtävling!

Hej! I söndags var jag med på dressyrtävling med min nya klubb - Northern Mountain Legacy. Jag hade inte sett att de var tävling förrän folk började snacka om den i klubbchatten. Jag hade därför inte haft särskillt mycket tid till att träna men jag är ändå riktigt stolt över min 5:e plats :D

Jag var riktigt nervös när jag stod utanför banan och väntade på min tur och jag kunde även känna att Dippy blev lite spänd, men när vi kom ut på banan släppte allt - vi dansade fram och han lyssnade perfekt på mina hjälper. De små misstagen skyller jag helt och hållet på mig själv :P Nästa gång får jag se till att vara mer förbered xD




Hello! Last Sunday I attended a dressage competitions with my new club - Northern Mountain Legacy. I hadn't seen that it was a competition until people started to talk about it in the club chat. I hadn't had very much time to train but I am really proud of my 5th place: D

I was really nervous when I stood outside and waited for my turn and I could also feel that Dippy was a little tense, but when we got out on the track we dropped everything - we danced along the track and he listened perfectly at my signals. I blame the small mistakes we made entirely on myself :P Next time I'll make sure to be more prepared xD



Mitt resultat-protokoll / The results


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar