måndag 4 februari 2013

Skärp dig nu Xenia!!!

Jag är så arg och besviken på mig själv just nu >_< Nu måste jag ta itu med bloggandet!!! Har på senaste tiden stött på så otroligt fantastiskt söta människor som berömmer mig för bloggen, vilket jag självklart blir jätteglad över, men samtidigt så får jag dåligt samvete för att jag är oaktiv och sällan skriver något T___T Jag måste skärpa mig och komma igång igen! Tyvärr, så har jag rätt så mycket skolarbete men om jag åtminstone kunde peta in några inlägg i veckan är det ju i alla fall bättre än vad det är nu ^_~

Så vad ska jag blogga om? Jag har varken tid eller intresse för att informera er om allt nytt som händer i uppdateringarna - det finns så många andra bloggar som gör det ^_^  Det jag trivs och förhoppningsvis har tid med är korta intressanta och roliga inlägg med några få bilder till, så jag har funderat och kommit fram till ungefär vad jag ska fylla bloggen med ^_^
  • Vem är Xenia Luminescense? Är det något ni vill veta? Vem min karaktär är och vad rör sig i hennes huvud? Både bakgrund som vart hon kommer ifrån och varför hon är på Jorvik men även vad som händer nu och vad hon gör om dagarna. Såklart också information om Serendipity och i framtiden resten av mina hästar.
  • Veckans outfits. Jag försökte ju ett tag med dagens outfit, men tiden tyvärr räckte inte tiden till... Är ni fortfarande intresserade av att se åtminstone en outfit i veckan eller tycker ni att det är gammalt och ut tjatat?
  • Om Jorvik. Korta men informativa inlägg om spelvärlden Jorvik - både i Online spelet och i Starshine respektive Starstable-serierna. Små jämförelser och intressanta fakta som bara de som spelat alla spelen känner till.
Ni får självklart ge tips om det är något mer ni vill se på bloggen, men som jag redan skrivit så har jag inte tillräckligt med tid för att lägga ner hela min själ i bloggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar